AdWords Блог
Официалният блог на Google за България. Новини, съвети и информация за AdWords
13 май 2013 г.
Надстройте до Подобрени Кампании по-лесно с новия Център за Надстрояване в AdWords
Подобрените кампании
Ви помагат да достигате с правилните реклами до хората въз основа на ситуацията в която се намират, включително местоположение, час от денонощието и устройство им, без да трябва да задавате и управлявате няколко отделни кампании.
За повечето рекламодатели надстройването представлява
лесен процес от три стъпки
. Те вече са надстроили над 1,5 млн. кампании и
са отчели неоспорими резултати
.
Нов Център за надстройване
Днес представяме Центъра за надстройване, с който да улесним рекламодателите с много кампании при надстройването им.
В центъра можете да надстройвате по няколко кампании наведнъж и да ги обединявате само с няколко кликвания. При поетапното въвеждане на Центъра за надстройване във всички профили през следващите няколко седмици
ще можете да осъществявате достъп до него от лявата навигационна лента в раздела „Кампании“.
Научете повече
.
Входна точка в Центъра за надстройване
Има два основни начина за използване на Центъра за надстройване.
1. Групово надстройване
Тази опция Ви дава бърз начин да надстроите няколко кампании, които не е необходимо да бъдат обединявани. Вместо да ги надстройвате една по една, можете да изберете няколко на брой кампании, да посочите коригиране на офертите за мобилни устройства, да видите прогнози за трафика и да надстроите с по-малко кликвания.
2. Обединяване и надстройване
Ако имате кампании само в мрежата за търсене или такива в мрежата за търсене и дисплейната мрежа, които са с подобни ключови думи и насочвания по местоположение, Центърът за надстройване автоматично ги идентифицира като кандидати за обединяване. След това ще можете да визуализирате и коригирате настройките, рекламните групи и разширенията на предложените кампании за тази, в която ще бъдат обединени. По подразбиране рекламните групи и бюджетите ще бъдат комбинирани. Други настройки и разширения на ниво основна кампания ще заменят тези във вторичната.
Табличен изглед на настройките на обединената кампания
След като създадете нови подобрени кампании, Ви препоръчваме да
надстроите разширенията си
за повече контрол, гъвкавост и уместност. Добре е също да добавите обратно всички важни ключови думи, разширения или насочвания по местоположение от вторичната си кампания, които са били пропуснати при обединяването.
Препоръчваме кампаниите само за дисплейната мрежа да се надстройват, вместо да се обединяват заедно. Инструментът за надстройване не поддържа възможността за обединяване на графични реклами, критерии за насочване по аудитории и други елементи, отнасящи се конкретно за дисплейните кампании.
В Центъра за надстройване е налице и разширен режим, чрез който можете да видите всички кампании в профила си и който Ви осигурява повече гъвкавост и по-малко указания, ако вече сте разработили стратегия за обединяването и надстройването.
Напомняния
От 22 юли 2013 г. ще започнем надстройването на всички кампании до подобрени.
Когато надстройвате до подобрени кампании, моля, не спирайте да споделяте какво мислите чрез
формуляра ни за отзиви
.
За да научите повече за стратегиите за надстройване до подобрени кампании и за Центъра за надстройване, моля, присъединете се към нас днес в 10:00 ч. Лятно тихоокеанско време (PDT)
в нашия уеб семинар „Учете с Google“
.
Публикувано от Нийл Инала (Neil Inala), Продуктов мениджър, AdWords
23 април 2013 г.
По примера на 'инженерите на природата'
Не е изненада, че Google цени инженерите. И този път в Ден на Земята, поглеждаме към някои от любимите ни инженери на природата, за да видите какво могат да ни научат за да се грижим за околната среда по-добре.
Ние създадохме
сайт
(натиснете върху The great Barrier Reef'), където може да видите красотата и изобретателността на природния свят чрез снимки от National Geographic. Искаме да
намерим лесни начини да направим живота ни по-зелен, затова
този сайт
ни показва как всички ние можем да бъдем като тези организми, които с прости действия се грижат за околната среда.
Например, доскоро сигурно не бяхте чували за рибата 'прилепало' (remora). Оказа се, че тази риба се прилепва към други океански създания като китове и костенурки, за да се вози. В известен смисъл тази риба използва собствените си форма за обществен транспорт прилепвайки се към други водни същества. За да бъдем като рибата 'прилепало' и да пътуваме с по-малко вредни за Земята емисии, ние можем да планират пътувания с използването на бърз
транзит
даващ резултати и за България. Или пък можем да се вдъхновим от мечките - истинските експерти по "спящ режим", за да пестим енергия в нашия собствен живот чрез регулиране на нашия термостат и използване на енергийно ефективни уреди.
Публикувано от Екипът на Google AdWords
22 април 2013 г.
Подобрени кампании за дисплейната мрежа: мощни инструменти за офериране в свят на множество устройства
Февруари месец съобщихме за подобрените кампании, с чиято помощ рекламодателите по-лесно и гъвкаво достигат до клиентите си в многоекранния свят. Днес ще разгледаме по-отблизо как подобрените кампании работят с кампаниите Ви за дисплейната мрежа.
Какви са предимствата на подобрените кампании за дисплейната мрежа
В този постоянно свързан свят нашите клиенти осъществяват достъп до информация посредством няколко устройства и може да вземат под внимание десет различни източника – онлайн отзиви, статии във вестници и списания, препоръки от приятели и др. – преди да извършат покупка. Дисплейното рекламиране улавя тези сигнали и е важна част от установяването на връзка с потребителите в този многоекранен свят. Определянето обаче на най-добрия начин да се достигне до правилния човек с правилната реклама е по-сложно от всякога. Подобрените кампании за дисплейната мрежа Ви помагат да достигате с правилните реклами до хората въз основа на условията, в които се намират, като тяхното местоположение, час от деня и тип устройство. Правите всичко това в рамките на една кампания.
Основни характеристики
Сигналите, използвани от мрежата за търсене и дисплейната мрежа, са много различни. В първата прилагаме ключови думи, за да установим намерението на потребителите. В случая на уебсайт за туристически резервации например е ясно, че потребител, търсещ „ваканционни пакети за Рим“, иска да намери почивка в Рим. В дисплейните кампании рекламодателите използват множество разнообразни други сигнали, за да достигнат до целевите си клиенти с правилната реклама. В този пример в уебсайт за пътувания може да се използват:
1. Категории по интереси: за достигане до клиенти, интересуващи се от „Рим“.
2. Демографски данни: за достигане до хора на възраст 35–44 години, досегашните данни за които сочат, че са харчили три пъти повече от средното.
3. Насочване по теми: за достигане до хората, сърфиращи в сайтове за пътувания.
4. Ремаркетинг: за достигане до клиентите, които са резервирали почивка със същия уебсайт миналата година.
В днешния непрестанно свързан свят намерението на някого и действията, които възнамерява да предприеме, може да се различават в зависимост от условията, в които се намира, сигнали като час от деня, местоположение и устройство:
1. Час от деня: Планиращите пътуване обикновено правят резервации между 9 и 18 часа.
1. Местоположение: „Хора в България“, които може да осъществят реализации по-често, отколкото хората в Италия.
2. Устройство: Потребителите на мобилни устройства обикновено сърфират от смартфона си, след което резервират от настолния си компютър.
С подобрените кампании, вместо да Ви се налага да създавате по няколко кампании, можете лесно и от едно място да управлявате всичко това за уебсайта си за пътувания. В една-единствена кампания можете да коригирате офертите съобразно тези различни сигнали, за да достигнете до правилните хора с правилните реклами.
Публикувано от Кристиан Остлиен (Christian Oestlien), директор „Управление на продукти“ за дисплейната мрежа на Google
16 април 2013 г.
Постигане на успех с подобрените кампании
Преди около два месеца
лансирахме подобрените кампании
, за да Ви помогнем по-лесно и интелигентно да управлявате кампаниите си в днешния свят на множество устройства. В последно време чухме няколко интересни истории за това, как рекламодателите са повишили ефективността си и спестяват време с подобрените кампании. Макар бизнесът и потенциалните печалби на всеки рекламодател да са индивидуални, има няколко примера, които открояват действителни стратегии и резултати, постигнати с подобрените кампании.
е-travel подобри CTR и процента на реализация с контекстно оптимизирани реклами,
изтеглянияна мобилни приложения
и надстроени връзки към сайта.
е-Travel е една от водещите онлайн туристически агенции в Гърция, Кипър и Русия с присъствие и на други пазари в Европа, Близкия Изток и Северна Африка. След надстройването до подобрени кампании изпълнителният директор Никос Гоулис (Nikos Goulis) споделя:
„Вече можем да показваме рекламите си според условията, в които се намират хората, като местоположение или часове от денонощието, [... и] да отчитаме изтеглянията на приложения като реализации в отчетите в AdWords. Това е много важно за нас, тъй като много от новите ни възможни клиенти идват от мобилното ни приложение. Тези функции, наред с надстроените връзки към сайта, ни помогнаха да повишим честотата на кликване с 43% и процента на реализация с 88%.“
American Apparel удвои обема на възможните си клиенти по телефона с помощта на подобрените кампании, подобрявайки възвръщаемостта на разходите си за реклама.
American Apparel – модна фирма за търговия на дребно, използваща множество канали, надстрои всичките си кампании, за да се възползва от нови функции, като
надстроените разширения за обаждане и връзки към сайта
. С прилагането на разширенията за обаждане към всички типове устройства и отчитането на обаждания с продължителност над 10 секунди като реализация American Apparel постигна двойно по-голям обем реализации по телефона. Възвръщаемостта на разходите се подобри значително.
Луксозна марка за онлайн пазаруване увеличи продажбите си с 20% с помощта на вторичните пазари благодарение на лекотата, с която
се оптимизират офертите на различни местоположения в една подобрена кампания
.
Сайт за онлайн пазаруване за луксозни стоки съсредоточи усилията си за маркетинг чрез търсещи машини върху оптимизирането на офертите в кампании за конкретно местоположение, насочени към основни пазари, като Ню Йорк и Лос Анджелис. След надстройването до подобрените кампании фирмата започна да използва корекции на офертите за местоположение, за да изпробва и разширява присъствието си в AdWords към нови географски региони, включително богатите региони на Делауеър, Южна Каролина и Ню Мексико. Общият обем реализации на фирмата нарасна с 20%, като същевременно постигна желаната възвръщаемост на разходите за реклама.
Занимаващите се със SEM аналитици на Hotwire спестяват от 5 до 10 часа седмично с по-ефективно управление на кампаниите.
Hotwire.com – водещ уебсайт за пътувания с отстъпка, надстрои всичките си профили за платено търсене до подобрени кампании, както вътрешни, така и международни, през първия месец. Клей Шуленбърг (Clay Schulenburg), директор в Hotwire по маркетинга чрез търсещи машини, сподели, че надстройването до подобрени кампании наистина е помогнало на екипа му да управлява AdWords по-ефективно, защото всички основни корекции за местоположение, часове от денонощието и устройство се управляват в една и съща кампания:
„Спестеното време на аналитик е от порядъка на 5–10 часа на седмица, които вече могат да бъдат преразпределени за нови стратегически инициативи за SEM или за по-подробни оптимизации на профил/кампания“.
Ако сте сред тези 95% от рекламодателите, чиито наследени кампании понастоящем се провеждат на всички типове устройства, можете само в три стъпки да ги надстроите, за да се възползвате от подобрените кампании:
Ако имате въпроси относно надстройването до подобрени кампании, моля,
свържетесе с екипа за поддръжка на AdWords
, поискайте съвет от останалите рекламодатели в
общността на AdWords
или разгледайте подробното ни
ръководство
.
Започнете в три стъпки
1.
Кликнете върху бутона „Първи стъпки“, когато
влезете в интерфейса на AdWords
.
2.
Изберете
корекцияна офертите за мобилни устройства
.
3.
Кликнете върху „Завършване на надстройването“.
Публикувано от Суроджит Чатърджи (Surojit Chatterjee), групов продуктов мениджър
26 март 2013 г.
Подвеждащи обаждания относно AdWords
Поради зачестилите оплаквания за обаждания от жена, представяща се за част от екипа на Google, искаме да Ви предупредим да засилите вниманието си върху обаждания от хора, предлагащи 'минути' за реклама в Google, както и заплашвайки за спиране на реклами ако не подпишете договор за минути на месец и платите съответна сума. Имайте в предвид, че екипът на Google AdWords не предлага услуги срещу заплащане.
Моля, не се колебайте да се свържете с нас чрез помощния ни център или на номер
008-001-164-481
,
ако получите такова обаждане.
Публикувано от Екипът на Google AdWords
14 март 2013 г.
Развивайки се с Google +
Автомобилните марки бяха сред първите рекламодатели, които започнаха да използват Google+ и сега берат плодовете на труда си. Нашето изследване показва, че пътят към покупката на кола се превръща все повече и повече в социална дейност, имайки в прдвид че потребителите разчитат на информация и съвети от техните социални връзки, за да се информират за своята покупка. Милиони потребители вече намират информация за най-добрите световни автомобилни компании в Google+ и автомобилните марки се възползват от тази възможност, за да се свържат с клиентите си по един уникален начини - от свързване с автомобилни ентусиасти чрез G+ общности до пускане на пазара на нови модели автомобили чрез Hangouts.
Днес пускаме новa информация за това как Google+ работи за разширяване на съществуващите маркетингови кампании на автомобилните марки. Например, открихме, че марките може да увеличат 91% от реализациите си за търсения нa термини без марки, когато социалния знак +1 присъства.
Моля, проверете нашия
infographic
долу за допълнителни идеи и съвети. Също така посетете нашия Google+
бизнес сайт
, за да научите повече за Google+.
Публикувано от
Gretchen Howard, Director of Global Social Solutions
8 март 2013 г.
Подобрени Кампании: Нови инструменти за офериране и корекциина мобилните оферти
В днешно време хората са винаги във връзка и търсят от всякакви видове устройства.
Рекламодателите се стремят да намерят начини за достигане до хората с реклами, които са подходящи за условията, в които се намират, като местоположението им, частта от деня и използваното от тях устройство
. Чрез
подобрен
и
кампани
и
можете лесно да променяте офертите си в зависимост от устройството, местоположението и частта от деня, като правите всичко в рамките на една кампания.
Пример: Търговец, който рекламира в няколко канала, иска да достигне до хора, търсещи „стоки за тържества“
, намиращи се в
близост до магазините
м
у
. Чрез корекции на офертата с три лесни въвеждания той може да оферира 50% повече за хора, които се намират на разстояние до два километра, 20% по-малко за търсения през делничните дни и 25% повече за тези, извършвани от смартфони.
В настоящата публикация и в уеб семинара на „Учете с Google“ на 21 февруари, четвъртък, от 10 ч. PST (
регистрирайте се тук
) ще разгледаме по-задълбочено новите инструменти за офериране и корекциите на мобилните оферти. Уеб семинарът ще се съсредоточи и върху някои подобрения в мобилните реклами.
Корекции на офертите
В подобрената кампания започвате със задаване на стандартни оферти
, които достигат до всички устройства. След това можете да зададете
техни корекции
, за да ги увеличите или намалите за мобилни устройства и различни условия, като местоположение и част от деня. Задаването на по-високи оферти, когато и където е по-вероятно да удовлетворите намерението на клиента, може да увеличи
видимостта на рекламата Ви
и потенциално да доведе до повече посещения и продажби. Задаването на по-ниски за условия, където качеството на възможните клиенти или средната стойност на поръчките са по-неефективни, може да подобри възвръщаемостта на инвестициите Ви, макар че може да видите по-малко посещения и общи продажби.
Оферирането за устройства с по-големи екрани, като настолни, преносими компютри и таблети, е групирано на едно място в подобрените кампании.
Както ние, така и други представители на отрасъла виждат, че поведението на потребителите при търсене на тези големи устройства е доста сходно, което се отнася и за цялостната ефективност на рекламодателите на тях.
Корекциите на офертите се комбинират чрез умножение. Ако зададете няколко корекции на офертата въз основа на местоположението, ще се приложи само най-конкретната.
Продължение на примера по-горе: Офертата за макс. CPC на търговеца за ключовата дума „[стоки за тържества]“ е 1 лв. Когато някой търси по нея на смартфон и е на разстояние до два километра от магазина в сряда, ще се приложат зададените корекции на офертата за местоположение, време и мобилно устройство. Така офертата за CPC на търговеца за това конкретно търсене става 1,50 лв. (1 лв. x (100% + 50%) x (100% – 20%) x (100% + 25%) = 1,50 лв.).
Интерфейсът на AdWords предоставя калкулатор, който Ви показва как няколко корекции на офертите може да се съчетаят и да им повлияят.
Оценяване на мобилните устройства и задаване на корекция на мобилна оферта
Хората могат да извършват богат набор от действия на смартфоните си. Освен че могат да пазаруват директно от мобилния Ви сайт, клиентите може да се обадят във фирмата Ви, да кликнат върху упътвания за маршрута до магазин, за да го посетят, да изтеглят приложение и дори по-късно да осъществят реализация на друго устройство. Традиционното отчитане на реализациите онлайн обаче може да не покаже целия път на потребителя от устройство на устройство и следователно да доведе до недооценяване на мобилните устройства. Умелите специалисти по маркетинг се вглеждат по-задълбочено, за да преценят всички предимства, които те носят на бизнеса им. Запознайте се например с това, как Radio Shack, голяма фирма за търговия на дребно с потребителска електроника, рекламираща в няколко канала, подхожда стратегически към мобилното си офериране и измерване
тук
.
Чрез подобрена кампания можете да изберете корекция на мобилната оферта, за да повлияете на позицията на рекламата, кликванията и разходите си на мобилни устройства. С цел онагледяване следват няколко примера как рекламодателите задават мобилните си оферти като процент от тези за настолни устройства през последните няколко месеца (
действителните CPC може да са различни
).
Рекламодателите от австралийския отрасъл за търговия на дребно задават мобилните си оферти така, че да представляват средно 103% от тези за настолни устройства.
Рекламодателите от отрасъла на недвижимите имоти в САЩ задават мобилните си оферти така, че да представляват средно 91% от тези за настолни устройства.
Рекламодателите от канадския отрасъл, свързан с пътувания, задават мобилните си оферти така, че да представляват средно 88% от тези за настолни устройства.
Във всяка кампания, която надстроите до подобрена, ще видите прогнозната промяна в импресиите, кликванията и разходите в зависимост от избраната от Вас корекция на мобилната оферта. Предложената корекция Ви показва как
подобни рекламодатели
оферират за мобилни спрямо други устройства.
Опитните специалисти по маркетинг чрез търсещи машини знаят, че офертите са един от многото фактори, които влияят върху цялостната ефективност на кампанията, наред с ключовите думи, рекламите, разширенията и целевите страници. Затова, след като зададете корекция на мобилната оферта, периодично измервайте резултатите си и правете необходимите промени, за да изпълните по-добре целите на кампанията си.
Отзиви
Искаме да постигате успехи с AdWords и затова се интересуваме живо от отзивите Ви. Когато започнете да използвате подобрени кампании, моля, споделете мнението си
чрез този формуляр
, за да можем да продължим да усъвършенстваме продукта.
Публикувано от Суроджит Чатърджи (Surojit Chatterjee), групов продуктов мениджър
4 март 2013 г.
Подобрени Кампании в AdWords Редактор 10.0
Вече можете да използвате AdWords Редактор, за да надстройвате и управлявате
подобрени кампании
. Щом инсталирате AdWords Редактор 10.0, ще можете:
● Да надстройвате кампании до подобрени, поотделно или групово.
● Да задавате коригирания на офертите на ниво кампания за мобилни устройства.
● Да задавате коригирания на офертите за целеви местоположения.
● Да посочвате предпочитанията за устройства за отделни реклами (мобилни или всички).
За повече подробности относно тези промени и други актуализации вижте
статията от помощния ни център за AdWords Редактор 10.0
. За подробно описание на подобрените кампании, моля, посетете тази
статия с общ преглед
в Помощния център на AdWords.
При следващото стартиране на AdWords Редактор ще видите покана да надстроите до версия 10.0. За да научите повече относно надстройването, включително как да запазите непубликуваните промени и коментарите, когато го осъществявате,
моля, прегледайте тези инструкции
. Можете също да изтеглите версия 10.0 от
уебсайта на AdWords Редактор
.
Забележка: Поддръжката на предишните версии на AdWords Редактор ще продължи още четири месеца, за да имате време да надстроите. За да гарантирате непрекъснатата си употреба на AdWords Редактор, ще трябва да го направите до 28 юни 2013 г.
Публикувано от Екипът на Google AdWords България
1 март 2013 г.
Честита Баба Марта!
Баба Марта бързала, мартенички вързала,
на момиче, на кокиче, на момче и на дръвче.
Пожелаваме на всички потребители на Google AdWords и наши клиенти много здраве и късмет!
Публикувано от Екипът на Google AdWords България
18 февруари 2013 г.
Google Мениджър на Маркери
Google Мениджър на маркери Ви позволява удобно да управлявате маркери в сайта си. Вместо да редактирате кода на сайта, от потребителския интерфейс на продукта можете да добавяте и актуализирате маркери на AdWords, Google Анализ, Floodlight и на трети страни. Това намалява грешките, премахва необходимостта да ползвате уеб администратор за целта и Ви позволява бързо да внедрявате маркери в сайта си.
Работата с Google Мениджър на маркери има няколко предимства спрямо използването на отделни маркери.
Добавяйте, актуализирайте и премахвайте маркери, без да променяте HTML кода. Това намалява вероятността за грешки и Ви позволява да внедрявате нови маркери незабавно, без съдействие от уеб администратор.
Google Мениджър на маркери задейства маркерите Ви асинхронно, така че страниците Ви често се зареждат по-бързо, отколкото ако използвахте отделни маркери.
Инструментите за работния поток Ви показват дали маркерите Ви функционират, както се предполага
Начин на работа
Google Мениджър на маркери работи чрез един маркер, наречен контейнерен фрагмент, който поставяте на всички страници в уебсайта си. Този фрагмент заменя маркерите на AdWords, Google Анализ, Floodlight и др. на сайта Ви. (За списък с поддържаните маркери прочетете
Маркери
.) След като добавите към сайта си контейнерен фрагмент, актуализирате, добавяте и администрирате маркери от профила си в Google Мениджър на маркери.
Профилът Ви в Google Мениджър на маркери Ви позволява да администрирате маркерите на един или повече уебсайтове. Макар че от един профил в Google можете да настроите няколко профила в Google Мениджър на маркери, обикновено Ви е нужен само един такъв за фирма. Прочетете
Настройване и работен процес
, за да научите повече.
Настройване
За да управлявате маркерите си с Google Мениджър на маркери, трябва да направите следното:
Отидете на адрес
google.bg/tagmanager
, за да създадете профил в Google Мениджър на маркери (или за да влезете в съществуващ профил).
Създайте в профила контейнер за сайта си.
Добавете фрагмента на контейнера към сайта си, като на него премахнете съществуващите маркери.
Вече сте готови да добавите маркери към сайта си през потребителския интерфейс на Google Мениджър на маркери. За повече информация прочетете
Настройване и работен процес
.
Публикувано от Екипът на Google AdWords България
7 февруари 2013 г.
Подобряване на AdWords според динамично развиващия се оналйн свят
Днес надстройваме AdWords, като въвеждаме „подобрени кампании“. Това е първата стъпка, която ще Ви помогне да управлявате рекламните си кампании по-лесно
и по-прецизно в свят изпълнен с разнообразен вид от устройства.
Какви са предимствата на подобрените кампании?
Хората са в постоянна връзка, като непрекъснато сменят устройствата, чрез които комуникират, пазаруват и се забавляват. Всъщност
скорошно проучване
установи, че 90% от потребителите използват „последователно“ няколко устройства в един и същи ден. Налице е също бързо разпространение на нови устройства – компютри, лаптопи, таблети, смартфони, хибридни устройства, минитаблети, телевизори и др., като границите между тях продължават да се стопяват. С увеличаване на сходството между устройствата, поведението на потребителите също започва много да си прилича.
Това създава отлични възможности за фирмите, но също така може да направи маркетинга им по-сложен и изискващ повече време. Например, ако имате пицария вероятно искате да покажете рекламата си на някого, който търси думата [пица] в 13 ч. от служебния си компютър (която да го отведе до онлайн менюто за поръчка на сайта Ви), и друга реклама – на някого, който търси думата [пица] в 20 ч. от смартфон и се намира на около километър разстояние от заведението Ви (която да показва телефонния Ви номер за обаждане чрез кликване и местоположението Ви). Информацията като местоположение, време на деня и възможностите на устройствата, които хората използват, става все по-важна, за да им се показва подходящата реклама.
Пицарията може да използва подобрени кампании, за да управлява лесно всичко това от едно място, вместо да трябва да комбинира и сравнява няколко отделни кампании, отчета и разширения на рекламите. Подобрените кампании Ви помагат, обхващайки всички устройства, да достигате до хората с подходящите реклами въз основа на техния контекст (като местоположение, време на деня и тип устройство), без да се налага да настройвате и управлявате няколко отделни кампании.
Основни характеристики
1. Мощни маркетингови инструменти за свят с разнообразие от устройства
Хората искат резултати от търсенето, които да съответстват на условията, в които се намират в момента (например местоположение, време на деня и тип на използваното от тях устройство). Подобрените кампании Ви помагат по-успешно да управлявате кампаниите и бюджетите си таргетиращи различни устройства. Чрез опцията „коригиране на офертите“ можете да задавате конкретни оферти според вида устройство, местоположение, време на деня и други фактори– всичко това в една кампания.
Пример: Кафене иска да достигне до хора в района, които търсят [кафе] или [закуска] от смартфон. Чрез коригиране на офертите с три прости въвеждания заведението може да увеличи офертата си с 25% за търсения от хора, които се намират на около километър разстояние, 20% по-ниска оферта за търсения след 11 ч. и 50% по-висока за такива, извършвани от смартфони. Това коригиране може да се прилага за всички реклами и ключови думи в една-единствена кампания.
2. По-интелигентни реклами, оптимизирани за различни ситуации
Хората, които са в движение или близо до магазина Ви, може да търсят различни неща от онези, намиращи се на работното си място. Чрез подобрени кампании ще показвате реклами на всички устройства с подходящия рекламен текст, връзка към сайта, приложение или разширение, без да се налага да редактирате отделните кампании за всяка възможна комбинация от устройства, местоположение и време на деня.
Пример: Търговец, който има както магазин, така и уебсайт, може да показва реклама с кликване за обаждане и разширения за местоположение на хора, търсещи от смартфоните си. В същото време може да показва реклама на уебсайта си за електронна търговия на тези, които търсят от настолен компютър – всичко в рамките на една-единствена кампания.
3. Разширени отчети за нови типове реализации
Технологията позволява на хората да предприемат различни действия въз основа на видяната реклама, като например да изтеглят приложение или да се обадят. Специалистите по маркетинг се затрудняват да измерват и сравняват тези взаимодействия. За да Ви помогнат да измерите пълната стойност на кампаниите си, подобрените кампании Ви дават възможност лесно да включите обажданията и изтеглянията на приложения като реализации в отчетите си в AdWords.
Пример: В бъдеще също ще можете да включите телефонни обаждания с продължителност 60 или повече секунди, получени в резултат на реклама с обаждане чрез кликване, като реализация в отчетите си в AdWords и да ги сравните с други реализации, като възможни или реални продажби и изтегляния. <Научете повече>
Надстройване до „подобрени кампании“
Активирането на подобрените кампании ще започне през следващите няколко седмици и ще приключи в средата на 2013 г.
Тази функция е предназначена да Ви помогне да постигнете успех в „многоекранния свят“, но преходът включва първоначални промени. Ето няколко полезни ресурса:
уебсайт
Помощен център
видеоклипове и ръководства за надстройване
През следващите седмици ще разгледаме подробно новите функции със съвети и най-добри практики. Следете следващите публикации в блога. Ще се радваме да получим отзивите Ви.
Публикувано от
Сридхар Рамасвами (Sridhar Ramaswamy, Senior Vice President of Engineering),
Ник Фокс (Nick Fox, Vice President of Product Management)
5 февруари 2013 г.
Проследяване дела на импресиите
Лесен начин да разберете стойността на дела на импресиите е да гледате на онлайн рекламирането като на вкусна торта. Вие и конкурентите Ви се опитвате да грабнете най-голямото парче от нея. Посредством проследяването на показателите за дела на импресиите си сравнявате размера на своето парче спрямо цялата торта.
Наличните показатели за дела на импресиите конкретно за отделните мрежи включва:
Дял на импр. в мрежата за търсене:
Импресиите, които сте получили в мрежата за търсене, делено на прогнозния брой импресии, за чието получаване сте отговаряли на условията.
Дял на импр. в дисплейната мрежа:
Импресиите, които сте получили в дисплейната мрежа, делено на прогнозния брой импресии, за чието получаване сте отговаряли на условията.
Дял на проп. импр. в мрежата за търсене (бюджет):
Процентът от времето, през което рекламите Ви не са били показвани в мрежата за търсене поради недостатъчен бюджет. Тези данни са налице само на ниво кампания.
Дял на проп. импр. в дисплейната мрежа (бюджет):
Процентът от времето, през което рекламите Ви не са били показвани в дисплейната мрежа поради недостатъчен бюджет. Тези данни са налице само на ниво кампания.
Дял на проп. импр. в мрежата. за търсене (ранг):
Процентът от времето, през което рекламите Ви не са били показвани в мрежата за търсене поради нисък рекламен ранг. Забележка: Ако в даден момент от разглеждания период от време бюджетът Ви е бил изчерпан, делът на пропуснатите импресии (ранг) няма да бъде показан в раздела „Рекламни групи“.
Дял на проп. импр. в дисплейната мрежа (ранг):
The percentage of time that your ads weren't shown on the Display Network due to poor Ad Rank. Забележка: Ако в даден момент от разглеждания период от време бюджетът Ви е бил изчерпан, делът на пропуснатите импресии (ранг) няма да бъде показан в раздела „Рекламни групи“.
Дял на импр. с точно съотетствие в мрежата за търсене:
Процентът импресии, които сте получили за търсения, съответстващи точно на ключовата Ви дума, делено на прогнозния брой импресии с точно съответствие, за чието получаване сте отговаряли на условията. Тези данни са налице само за кампании и рекламни групи в мрежата за търсене.
Преглед на данните за дела на импресиите
Влезте в профила си в AdWords
Кликнете върху раздела
Кампании-Всички онлайн кампании
Кликнете върху бутона
Графи
над таблицата със статистическите си данни, след което изберете „Персонализиране на графите“ от падащото меню.
Кликнете върху
Конкурентни показатели
, след което добавете представляващите интерес за Вас графи за дела на импресиите.
Кликнете върху
Запазване
. Информация за дела на импресиите вече ще се показва в таблицата със статистическите Ви данни.
За да изтеглите данните в отчет, кликнете върху бутона за изтегляне
в лентата с инструменти над таблицата.
Публикувано от Екипът на Google AdWords България
24 януари 2013 г.
Разширения за обаждане
Ако искате да насърчите клиентите си да се обаждат на фирмата Ви, разширенията за обаждане (известни също като обаждане чрез кликване) Ви позволяват да добавите телефонен номер към рекламата си, което да улесни клиентите да Ви се
обаждат директно само с едно кликване
. Рекламодатели в AdWords са постигнали средно увеличение на честотата на кликване с 6 до 8% само с активиране на разширенията за обаждане. Можете да настроите такива разширения и за да разполагате с подробни отчетни данни за обажданията, които получавате от рекламите си.
Разширенията за обаждане имат различни функции в зависимост от устройствата, към които е насочена кампанията Ви (като например мобилни телефони или компютри и таблети).
На мобилни устройства от висок клас (като телефони iPhone и устройства с Android с пълнофункционални интернет браузъри): Върху фирмения Ви телефонен номер ще могат да кликват клиенти с достъп до търсенето с Google.bg, Гласово търсене, Google Mobile App или Google Карти за мобилни устройства.
На настолни или преносими компютри: Фирменият Ви телефонен номер няма да се показва, освен ако не използвате разширения за обаждане с пренасочващи телефонни номера.
Когато клиентът кликне върху телефонния номер от мобилно устройство, ще бъдете таксувани със същата сума, както за нормално кликване върху рекламата. Имайте предвид, че когато добавите разширение за обаждане, то се прилага към всичките Ви реклами в дадена кампания.
Как да добавите разширението за обаждане:
Изберете кампанията, в която искате да добавите разширения за обаждане.
Отворете раздела
Разширения на рекламите
(от дясно на таб 'Ключови думи')
.
В горния ляв ъгъл изберете изгледа 'Разширения за обаждане' от падащото меню.
Кликнете върху
Ново разширение
.
Въведете телефонния номер на фирмата си и държавата, където се намира. Можете да се върнете в тази секция по всяко време, за да редактирате информацията за него.
Кликнете върху
Запазване и продължаване
.
Публикувано от Екипът на Google AdWords България
8 януари 2013 г.
Програмата на Google за сертифицирани партньори
Програмта на Google за сертифицирани партн
ьори Ви дава в
ъзможност да се разграничите на пазара чрез правото да ползвате лого и сертификат, удостоверяващ експертните Ви AdWords знания.
Условията за сертифициране са
успешно
преминаване на два изпита - както изпита по основи на рекламирането (Fundamentals), така и един изпит за напреднали по избор.
Всеки, който успее да се сертифицира като физическо лице с AdWords
(Google Certified Individual) до
31.01.2013
, ще получи
подарък Google тениска:
За да получите тениската си, моля, изпратете резултатите от двата изпита, с които ставате квалифицирано лице на
gcpbulgaria@gmail.com
Три таблета
Nexus 7
ще бъдат разпределени чрез лотария сред тези, които успешно издържат поне един от изпитите преди 31.01.2013, като печелившите ще бъдат уведомени чрез имейл и ще получат своите награди през февруари:
Повече взети изпити - по-голям шанс да спечелите!
За да участвате в лотарията за трите таблета, моля, изпратете резултатите от изпитите, които сте взели на
gcpbulgaria@gmail.com
Ако нямате ваучер и желаете да се явите на изпита, можете да направите заявка за такъв като изпратите имейл на
gcpbulgaria@gmail.co
m
Етикети
Актуализации
Видео кампании
Диагностика на рекламата
подобрени кампании
представяне
Разширения към рекламите
Ремаркетинг
Съставител на дисплейни реклами
Уебинари
Целеви URL
AdWords Експеримент с кампании
AdWords за Агенции/ Сертифицирани партньори
AdWords за начинаещи
AdWords Митове
AdWords Мобилни/ Таблети
AdWords обща
AdWords Отчети
AdWords Разширения
AdWords Реализации
AdWords Редактор
AdWords Успешни практики
Display Ad Builder
DSA
Google Анализ
Google Данни за търсене
Google Дисплейна мрежа
Google инструменти
Google Места
Google Новини
Google Analytics
Google Instant
Google+
GSP
Remarketing
Updates
Архив на блога
2017
юни
май
апр
фев
2016
ное
сеп
авг
юли
юни
май
апр
март
фев
яну
2015
дек
окт
сеп
юли
юни
май
апр
март
фев
2014
дек
ное
окт
сеп
авг
юли
юни
май
апр
март
фев
яну
2013
ное
окт
сеп
авг
юли
юни
май
апр
март
фев
яну
2012
дек
ное
окт
сеп
авг
юли
юни
май
апр
март
фев
яну
2011
дек
ное
окт
сеп
авг
юли
юни
май
апр
март
фев
яну
2010
дек
ное
окт
сеп
Feed